Przewodnik SEO: jak pozycjonować w wyszukiwaniach "blisko mnie"?

Jak często szukacie: "Pizza blisko mnie”

Near me wyszukiwania są jednym z najszybciej rozwijających się lokalnych słów kluczowych SEO w wyszukiwarce.

W porównaniu do ubiegłego roku wyszukiwania "blisko mnie" wzrosły o ponad 150%.

I!

Jeśli nie optymalizujesz lokalnego SEO, tracisz 46 procent wszystkich Google.

Pojawianie się w poszukiwaniu" blisko mnie " w SERP ma kluczowe znaczenie dla zdolności klientów do znalezienia informacji o Twojej firmie.

Jeśli się nie pojawisz, twoi konkurenci z pewnością będą.

Więc, jak uzyskać jak najwięcej z witryny i Google Moja Firma z naszych najlepszych wskazówek, aby zoptymalizować wyszukiwania "blisko mnie" w Google dla lepszej lokalnej strategii SEO?

optymalizacja-wyszukiwań-dla-lepszej-lokalnej-strategii seo

Optymalizacja dla wyszukiwania "blisko mnie"

Dane z badań w Australii ujawniają, że 80% smartfonów prawdopodobnie będzie szukać dowolnej kombinacji słowa kluczowego "blisko mnie" co najmniej raz w miesiącu.

Najpopularniejszymi branżami, które znajdują się pod takim lokalnym radarem wyszukiwania, są Hotelarstwo, banki i kina.

Z badania wynika, że maksymalne poszukiwania firm spożywczych są prowadzone "blisko mnie", a następnie rozrywka i bankowość.

Firmy odzieżowe i bankowe nie są jednak zbyt daleko w tyle. Wyniki wyraźnie ilustrują intencje poszukiwacza.

Jeśli jesteś właścicielem lokalnej firmy, optymalizacja wyszukiwania "blisko mnie" jest absolutnie niezbędna do sukcesu Twojej firmy.

Oto kilka wskazówek optymalizacyjnych dotyczących prowadzenia kampanii SEO "blisko mnie".

near-me-SEO-campaign

1. Utwórz i zaktualizuj ofertę Google Moja Firma

Google Business listings to pierwsze rzeczy, które pojawiają się najczęściej podczas wyszukiwania lokalnych słów kluczowych.

Jest to w pewnym sensie logiczne, ponieważ Google Moja Firma ma wszystkie niezbędne informacje (numer, kierunek, zdjęcia, opinie itp.), które będą potrzebne po wyszukaniu słowa kluczowego "w pobliżu".

Możesz łatwo utworzyć profil Google Moja Firma, niezależnie od tego, czy masz fizyczny adres swojej firmy, czy nie. Musisz jednak mieć adres, aby otrzymać kod weryfikacyjny wysłany przez zespół Google.

Lista GMB pojawia się również na mapach i jest popychana przez Google w różnych innych źródłach. W związku z tym obecność tam może zapewnić sukces widoczności online firmy.

Ponadto, jednym ze sposobów, aby zoptymalizować swoje "blisko mnie" wyszukiwania lepiej jest coraz więcej opinii na aukcji GMB. Liczba recenzji powinna być zbliżona do liczby recenzji w aktualnym rankingu.

2. Spraw, Aby Twoja Strona Była Przyjazna Dla Urządzeń Mobilnych

Jest to moje osobiste założenie, że większość słów kluczowych wyszukiwania "blisko mnie" jest wykonywana, gdy ludzie są poza domem lub w stanie pilności.

Głodny? Poszukajmy restauracji w pobliżu!

Gdy Twoja witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, nie tylko przyciąga odwiedzających ze wszystkich źródeł, ale także zmniejsza współczynnik odrzuceń.

Dzięki temu osoby korzystające z wyników wyszukiwania natychmiast uzyskują dostęp do informacji i nie muszą czekać.

Strony przyjazne dla urządzeń mobilnych również działają bardzo dobrze pod względem ogólnej wydajności SEO. W rzeczywistości wiele źródeł wraz z samym Google powiedział to kilka razy, że mobilne przyjazne strony internetowe mogą pomóc SEO i rankingi na wiele sposobów.

Niektóre z porad, aby Strona internetowa była przyjazna dla urządzeń mobilnych, to;

Nie używaj lampy błyskowej

Skup się na czasie ładowania strony

Użyj przycisków wystarczająco dużych, aby pracować na urządzeniach mobilnych

Należy stosować duże czcionki

Zachowaj prostotę projektu i porzuć reklamy blokujące tekst

mobile-friendly-to-help-rankings

3. Zachowaj spójność swoich danych we wszystkich witrynach

Należy upewnić się, że wszystkie witryny wyraźnie wymienia te same podstawowe informacje o firmie.

Posiadanie standardowej strony "kontaktu" jest koniecznością, ale pozwól Google wykonywać swoją pracę jeszcze łatwiej, w tym informacje w stopce wszystkich stron.

Sprawdź, czy te informacje dokładnie pasują do Twojej oferty GMB. Koncepcja ta nazywa się lokalnym cytatem, w którym można uzyskać wartość do oferty lub rzeczywistej stronie internetowej, gdy imię i nazwisko, adres lub numer telefonu zostanie wymieniony w dowolnym miejscu w widocznej sieci.

Wzmianki na lokalnych cytatach niekoniecznie muszą być linkiem zwrotnym.

4. Pisz blogi i uzyskaj lokalne linki zwrotne

Tworzenie i utrzymywanie blogów to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie lokalnych linków.

Blog umożliwia regularne udostępnianie artykułów, co pozwala użytkownikom być na bieżąco, gdy subskrybują usługi biznesowe.

Blog to dobry sposób na zdobywanie lokalnych linków — a ponadto może przekonać użytkowników do zakupu swoich produktów, gdy są w fazie "badań" podróży klienta.

Wniosek

Najprostszym sposobem, aby ranking dla blisko mnie słowa kluczowe w Australii będzie zadzwonić do nas. Nifty Marketing Australia odnotowała spory sukces z lokalnym SEO.

Pomogliśmy różnym lokalnym firmom, od ogrodnika po hydraulika numer jeden w wynikach wyszukiwania dla lokalnych słów kluczowych.

Share this postHow czy optymalizujesz swoją stronę pod kątem wyszukiwarek w swoim lokalnym obszarze biznesowym?

Czym jest lokalny biznes? Może to być sklep stacjonarny lub firma usługowa, która podróżuje do lokalizacji klientów, takich jak HVAC, hydraulika, czyszczenie dywanów i wiele innych.

Naszym celem jest być pomocnym źródłem lokalnych koncepcji SEO dla Ciebie.

Jeśli musimy lepiej wyjaśnić którekolwiek z tych pojęć, proszę zostaw nam notatkę, a my będziemy pracować nad tym, aby nasze wyjaśnienia były bardziej jasne.

Oprócz czterech głównych zasad optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, które znajdują się na wszystkich stronach internetowych w rankingu na szczycie Google, istnieją cztery unikalne czynniki rankingowe dla lokalnego marketingu wyszukiwania. Czy kiedykolwiek słyszałeś frazę: "All search is local search?"Oznacza to, że wyszukiwarki starają się określić, czy wyszukiwanie powinno pobierać lokalne wyniki dla produktów i usług.

Jeśli Google zobaczy, że w wyszukiwaniu jest "intencja lokalna", pakiet map Google (często nazywany pakietem lokalnym Google) pojawi się na stronie wyników wyszukiwania (SERP). Jeśli Twoja witryna nie ma głównych lokalnych wymagań dotyczących treści, nie pojawi się, gdy ludzie będą wyszukiwać Twoje usługi lub produkty w Twojej okolicy.

Zasady lokalnego seo img 2.eps

Oto lista głównych wymagań, które należy spełnić w lokalnych rankingach:

Google-My-Bz-New

Google My Business Page: pierwszą i najważniejszą częścią lokalnego SEO jest optymalizacja Google My Business (GMB). GMB to sposób, w jaki Twoja oferta pojawi się w pakiecie lokalnym Google, widocznym na górze pierwszej strony (zwanym również pakietem Map).

Jeśli nie masz oferty Google Moja Firma, nie pojawi się w Google Local Pack, który dostaje ogromny procent kliknięć w Google. Aby uzyskać ofertę GMB, musisz przejść do ich strony internetowej i zarejestrować swoją firmę. Upewnij się, że wypełniasz swoją ofertę tak dokładnie, jak to możliwe. Google chce, aby Twoja oferta pasowała do innych cytatów w Internecie, więc nazwa firmy, adres i numer telefonu muszą być poprawne i spójne.

Google Moja Firma jest również miejscem, w którym pojawiają się Twoje recenzje Google, co jest kolejną krytyczną częścią lokalnego SEO. Aktualizuj swoją ofertę GMB i dodawaj nowe zdjęcia i informacje tak często, jak to możliwe. To pokazuje Google, że Twoja firma żyje i ma się dobrze. Jeśli twój dostawca marketingu cyfrowego nalicza Ci opłaty za lokalne SEO i nie skonfigurował poprawnie oferty GMB, powinieneś pozwać ich za zaniedbanie, ponieważ tracisz mnóstwo biznesu! (Nie żartujemy, pozwij ich i z radością będziemy zeznawać w twojej sprawie!)

Lokalne i odpowiednie cytaty, oferty i katalogi: Cytaty, oferty i katalogi śledź nazwę firmy, adres i numer telefonu (NAP). Wyszukiwarki stale porównują Twoją drzemkę w rozległej sieci lokalnych dostawców danych. Im bardziej Twoja drzemka jest spójna, tym bardziej Wyszukiwarki ufają, że Twoja lokalizacja jest wiarygodna.

Niektóre z głównych lokalizacji, w których musisz upewnić się, że Twoje dane lokalne są poprawne, to Facebook i inne serwisy społecznościowe, Yelp i inne główne Agregatory danych w Internecie. Istnieją również lokalne katalogi biznesowe, które mogą być istotne dla Twojej branży.

Whitespark zapewnia narzędzia do znalezienia setek najlepszych nisz i lokalnych katalogów, które pasują do Twoich potrzeb biznesowych. Ten krok w lokalnym SEO zajmie trochę czasu, wysiłku i cierpliwości, ale warto, jeśli chcesz uzyskać wysoką pozycję w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Zasady lokalne seo img 4

Zasady lokalne seo img 5

Informacje o lokalizacji na swojej stronie internetowej: upewnij się, że masz informacje o lokalizacji oraz nazwę firmy, adres i numer telefonu w ustrukturyzowanych danych, aby Wyszukiwarki mogły je odczytać. Możesz użyć schema.org aby upewnić się, że Twoja lokalizacja jest poprawnie sformatowana w witrynie.

Jeśli prowadzisz działalność w obszarze usług (Sab) i podróżujesz do swoich klientów, będziesz chciał utworzyć strony obszaru usług w swojej witrynie dla każdego miasta lub miasta, w którym świadczysz usługi (zazwyczaj nie więcej niż 10). Daje to możliwość korzystania ze słów kluczowych lokalizacji i pozwoli Ci wysyłać geo-zakodowane sygnały do wyszukiwarek za pomocą narzędzi takich jak Nearby Now.

Nearby Now nie tylko pomaga wysyłać sygnały geolokalizacyjne do Google, ale także pomaga stworzyć wizualną mapę ciepła usługi na swojej stronie internetowej. Dzięki temu potencjalni klienci mogą dokładnie zobaczyć, gdzie świadczysz swoje usługi. Co najważniejsze, pomaga zwiększyć swoje recenzje w Google, Yelp, Facebook i na swojej stronie.

Recenzje: recenzje Online mogą pomóc wyszukiwarkom zrozumieć więcej na temat świadczonych usług. Integracja nearly Now pomaga specjalistom ds. usług uzyskać więcej opinii od klientów. Regularne otrzymywanie recenzji pomaga Google lepiej zrozumieć Twoją firmę i poziom świadczonych usług.

Recenzje Google pomagają również twojej liście Google Moja Firma (w pakiecie Google Local Pack) wyróżnić się na tle konkurencji. Lokalne firmy z wieloma dobrymi recenzjami online mają tendencję do uzyskiwania większej liczby kliknięć.

Integracja Nearby Now ze stroną obszaru usług umożliwia wyświetlanie pięciogwiazdkowych recenzji w wynikach organicznych, co odróżni cię od konkurencji.

Zasady lokalnego seo img 2.eps

siteflow

Gh2tdzL8mLN33W9B